Ajutăm peste 20,000 de copii bolnavi și familiile lor. Vezi cum facem asta

Curs 4 – Terapeuți instructori din Marea Britanie la Centrul Maria Beatrice

Perioadă: 27 septembrie – 2 octombrie 2016

Specialiștii în kinetoterapie, terapie ocupațională și logopedie:

  • Heather A. – Initiator of Service for children with Developmental Coordination Disorder/ Dyspraxia in Leeds and Wakefield DCD service, Former-Chairman of the NE region of the UK Association of Paediatric Chartered Physiotherapists (APCP) and national Chairman 2010-2012, University Teaching paediatric content on BSc and MSc physiotherapy modules at Leeds Beckett University;
  • Debbie P. – Certified Specialist Paediatric Speech and Language Therapist registered with the RCSLT (Royal College of Speech and Language Therapists) and the HCPC (Health and Care Professions Council), Specialist Paediatric Speech and Language Therapist – Mid Yorkshire Hospitals NHS Trust;
  • Victoria C. – Specialist Children’s Community Occupational Therapist – Mid Yorkshire Hospitals NHS Trust, Children’s Therapy Services Training Courses: Bobath Foundation Course, Bobath Early assessment and intervention, Introduction to Sensory Integration, Constraint Induced Movement Therapy, Treatment and Management of Cerebral Palsy, Support for Learning in Practice – York SJ University;
  • Liana N. – Studii doctorale (Full Time-Bradford University, Faculty of Health Studies), Specialist Children’s Occupational Therapist (Mid Yorkshire NHS Trust), Sensory Integration- Level One-Sensory Integration Network , SOS Feeding Course- Sensory Integration Network, Birmingham, Bobath Introductory Course-Bobath Centre London, Postural Measurements, Wakefield, Therapeutic Outcome Measure,

au instruit personalul centrului susținând cursuri profesionale specifice de evaluare și tratament: terapie ocupațională, kinetoterapie, logopedie și hidroterapie.

Sesiunea de cursuri teoretice și demonstrații practice au inclus o introducere în următoarele subiecte:

  1. Dezvoltarea copilului normal și cu nevoi speciale;
  2. Hrănirea și posturarea;
  3. Obiective funcționale și măsuri finale;
  4. Deplasare și manipulare;
  5. Procesare senzorială;
  6. Măsurători pentru recomandarea echipamentului specializat;
  7. Valoarea jocului terapeutic – terapia de grup;
  8. Ortezarea (splinting) memebrelor inferioare și superioare;
  9. Fișa clinică de observație.

Terapeutele din Marea Britanie nu au venit cu „mâna goală” și au adus un transport consistent de echipamente și dispozitive medicale de care vor beneficia copiii cu nevoi speciale care vin zilnic la tratament. Este vorba de 30 de copii din Alba Iulia, 5 din Sebeș și 2 din Vințu de Jos, având tratament subvenționat și 24 de copii, lunar, care vin din întreaga țară. Afecțiunile sunt neuro-motorii și osteoarticulare.

Prev post
Next post

Articole recente

Poveste de Familie
Povestea lui Tudor
Povestea Carinei
Poveste de Familie
Povestea lui Tudor
Povestea Carinei
Povestea lui Filip