diagnoză și intervenție precoce
în scopul intervenției timpurii asupra eventualelor întârzieri în achiziții (întârzierea mersului, a vorbirii, socializării, dificultăți în cadrul jocului) sau a aventualelor afecțiuni neuro-motorii
analiza mersului, tulburările de statică vertebrală, posturi anormale ale coloanei vertebrale și ale picioarelor, afecțiuni neuromotorii
paralizie cerebrală, tetrapareză, hemipareză, monopareză, parapareză, tulburări de coordonare, diferite sindroame neurologice (sindrom West, boli genetice), boli ale măduvei spinării, afecțiuni posttraumatice–cranio-cerebrale și vertebro-medulare, leziuni de nervi periferici, miopatii și boli neuromusculare (distrofii musculare).
tulburări de statică vertebrală (cifoze, scolioze, hiperlordoze), hernia de disc (cervicală, lombară, toracală), deviații de membre superioare și inferioare (genu varum, genu valgum, talus valgus, genu recurvatum, picior plat, picior strâmb congenital, picior equin), sechele rahitism, retracții de tendoane
entorse, fracturi, luxații, hematoame, tasări vertebrale, contracturi musculare, etc
Personalizarea programului de intervenție se face și la propunerea terapeuților, în funcție de dinamica generală a copilului sau în cazul modificării stării generale de sănătate, sau dacă au fost identificate noi elemente care limitează abordarea terapeutică.
Programul – orar al copilului caută, în măsura posibilităților, să țină cont de orele de somn, de hrănire și dinamica generală a copilului, din timpul zilei.
Pe parcursul întregului proces de evaluare se caută definirea corectă și obiectivă a „Contraindicațiilor”! Se pleacă de la principiul conform căruia “Înainte de a face bine, să nu facem rău”.
@Asociația Maria Beatrice - Toate drepturile rezervate. Website realizat de Baboon